PRISPEVEK O MUZEJU PREMOGOVNIŠTVA SLOVENIJE KOT ADRENALINSKI, GASTRONOMSKI IN DRUŽINSKI DESTINACIJI

Slovenska turistična organizacija je tudi letos skupaj s številnimi partnerji pripravila osrednjo vseslovensko motivacijsko kampanjo Zdaj je čas. Moja Slovenija. Njen cilj je navdušiti prebivalce Slovenije za preživljanje večdnevnega oddiha v Sloveniji in s tem spodbuditi okrevanje slovenskega turističnega gospodarstva.

Kampanji Slovenske turistične organizacije se v letošnjem letu pridružuje tudi Planet TV, ki v rubriki Planet na obisku vsako nedeljo predstavlja počitniške ideje in doživetja na različnih destinacijah. Oddaja postavlja v ospredje varna, zelena, aktivna, zanimiva doživetja, temelječa na nacionalnih standardih za zdrav in varen turizem v okviru znaka odgovornih potovalnih standardov Green & Safe posamezne destinacije.

Prispevek si lahko ogledate na tej povezavi: https://siol.net/planet-tv/novosti/vabljeni-na-vecerjo-160-metrov-pod-povrsjem-video-557824

Objavljeno: 03-08-2021