V sredo, 27. novembra 2013, smo na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, na povabilo študentske sekcije PRSS, njenim članom predstavili projekt Knapi 2013. Idejno zasnovo, namen, komuniciranje z javnostjo ter uspešnost projekta je predstavil Slobodan Mrkonjić, vodja internega komuniciranja v Premogovniku Velenje, njegov komercialni oz. marketinški del pa je predstavil Robert Krenker, vodja Komercialne službe v podjetju HTZ.
S projektom Knapi 2013 smo
ob koncu lanskega leta medijem in širši javnosti na edinstven način sporočili,
da smo v Premogovniku Velenje pripravljeni na proizvodnjo premoga še vse do
leta 2054 – to je tudi letnica predvidene življenjske dobe novega nadomestnega
bloka 6 v Termoelektrarni Šoštanj. Za posredovanje tega sporočila smo izbrali
zelo inovativen PR-pristop. Na povsem novo kolekcijo spodnjic naše hčerinske
družbe HTZ smo natisnili sporočila, ki so bila hudomušna ter provokativna in so
ustrezala temu, kar smo želeli sporočiti. Fotografije naših rudarjev v
spodnjicah s pomenljivimi napisi smo uporabili za stenski koledar Knapi 2013,
ki je vključeval tudi dobrodelno noto, saj smo izkupiček od prodaje namenili
Gasilski zvezi Šaleške doline.
Nekaj
utrinkov s predstavitve projekta na FDV je na spodnji povezavi.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.617622164962541.1073741843.337337732990987&type=1