Na SKOJ-u predstavili projekt Knapi 2013
Sekcija internih komunikatorjev, ki deluje v okviru Slovenskega društva za odnose z javnostmi, je tudi letos razpisala nagrado Papirus 2013. V Premogovniku Velenje smo na natečaju sodelovali v dveh kategorijah, in sicer z internim časopisom Rudar in z izbrano naslovnico Rudarja. V kategoriji najboljša naslovnica smo prijavili številko 10/2012 internega časopisa Rudar, s fotografijo Knapi 2013, avtorja Aleksandra Kavčnika. Slednjo je žirija uvrstila v ožji izbor, med najboljše tri. Zmagovalca so razglasili na podelitvi nagrad v okviru 17. Slovenske konference o odnosih z javnostmi, 7. novembra 2013, v Portorožu.
Na prijavljeni naslovnici časopisa Rudar je ena izmed fotografij, ki so nastale pri fotografiranju za projekt Knapi 2013 – Stojimo trdno in pokončno do 2054. Omenjeni projekt so v Slovenskem društvu za odnose z javnostmi izbrali kot odličen primer iz prakse oz. prispevek k najboljšim komunikacijskim izkušnjam minulega leta za predstavitev na konferenci. S projektom Knapi, ki ga je v Portorožu predstavila vodja Službe za odnose z javnostmi Skupine Premogovnik Velenje Tadeja Jegrišnik, smo želeli medijem in širši javnosti na edinstven način sporočiti, da smo pripravljeni na proizvodnjo premoga še vse do leta 2054. Za posredovanje sporočila smo izbrali zelo inovativen PR-pristop. »Projekt prav gotovo ne bi mogel biti tako uspešen, če ne bi za njim stala zagnana skupina posameznikov, ki se je z njim poistovetila. Kljub finančnim, časovnim in kadrovskim omejitvam je bil projekt zelo odmeven in učinkovit, k čemur sta pripomogla ravno inovativen pristop in sposobna ekipa,« je po konferenci dejala Tadeja Jegrišnik in dodala: »Kot največji dosežek si štejemo, da smo vse napravili z lastnimi kadri, saj smo vsi, ki smo sodelovali, zaposleni v Skupini Premogovnik Velenje, pa naj gre za rudarje, fotografe, oblikovalce, šivilje, marketing ali PR. Vseskozi je bil prisoten ekipni duh v podjetju in čutiti je bilo veliko ponosa ob uspehu naših rudarjev. Kot že velikokrat doslej smo s projektom dokazali, da se ne ustrašimo nobenega izziva in da smo knapi res za vse.«
Lani smo na povsem novo kolekcijo spodnjic hčerinskega podjetja HTZ Velenje natisnili sporočila, ki so bila hudomušna in provokativna ter so ustrezala temu, kar smo želeli sporočiti. Fotografije rudarjev v spodnjicah s pomenljivimi napisi smo uporabili za stenski koledar Knapi 2013, ki je vključeval tudi dobrodelno noto, saj smo zbrana sredstva od prodaje koledarja podarili Gasilski zvezi Šaleške doline. S predstavljenim projektom Knapi 2013 – Stojimo trdno in pokončno do 2054 smo vzbudili povečano zanimanje medijev in splošne javnosti ter sporočili, da imamo dovolj zalog premoga. Promovirali smo nastajajočo blagovno znamko Vražje gate ter poudarili družbeno odgovornost in dobrodelnost. Učinkovitost komuniciranja je bila dosežena preko facebooka.