Dobrodelna akcija Holdinga slovenske elektrarne
Ob zaključku leta 2009 se je Holding Slovenske elektrarne (HSE) odločil priskočiti na pomoč otrokom. Akcija z imenom Bodi dober zgled v letu 2010 je zasnovana na liku Modrega Jana, otroške maskote, ki simbolizira obnovljive vire energije in trajnostni razvoj. Od 20. oktobra do 20. novembra 2010 lahko otroci na spletni strani www.modri-jan.si poiščejo vzorec pisma in nanj napišejo ali narišejo, kako bodo v letu 2010 razveselili ljudi in naravo. Prejeta pisma bo HSE “spremenil” v donacijo in jo decembra namenil pomoči potrebnim otrokom.
“V Holdingu Slovenske elektrarne se zavedamo odgovornosti do družbe, v kateri živimo in ustvarjamo. Dobrodelna akcija, ki se začenja ta mesec, ni prva, pa tudi ne zadnja v nizu dejanj, s katerimi HSE stopa nasproti tistim, ki potrebujejo pomoč. Želimo si, da bi otroci napisali čim več pisem ter tako združili prijetno s koristnim,” je ob začetku akcije povedal generalni direktor HSE Borut Meh.
Projekt Modri Jan je zaživel leta 2004 hkrati z Modro energijo, blagovno znamko električne energije iz obnovljivih virov, ki jo proizvajajo hidroelektrarne skupine HSE. Doslej je bila izvedena cela vrsta akcij, v katerih je HSE s pomočjo Modrega Jana spodbudil otroke, od vrtcev do osnovnih šol, k aktivnemu razmišljanju o obnovljivih virih energije (risarski natečaj; izdelava pobarvank in pisanje stripov o obnovljivih virih energije; spletna stran www.modri-jan.si, ki otroke na didaktičen način izobražuje o električni energiji in varovanju okolja, itd.). Vse dosedanje akcije so imele med najmlajšo populacijo in njihovimi starši izjemen odziv, kar je dodatna spodbuda za vedno nova razmišljanja o tem, kako tudi s pomočjo mlajših generacij postopno dvigniti energetsko in ekološko ozaveščenost. S tokratno dobrodelno akcijo je HSE storil korak naprej v povezovanju znanja, razmišljanja in čuta do soljudi.