Premogovnik Velenje je pred leti za potrebe obvladovanja jamskih plinskih razmer in drugih varnostnih zračilnih parametrov kot tudi obvladovanja tehnoloških procesov vzpostavil Varnostno-tehnološki informacijski sistem (VTIS). Na sistem so vezani vsi varnostno-tehnološki parametri, ki so ključni pri doseganju varnosti zaposlenih na posameznem delovišču, zato so posodobitve nujne. Z zamenjavo še zadnje jamske postaje je celoten projekt v vrednosti 2,6 mio evrov zaključen.
Premogovnik Velenje je leta 2017 začel z menjavo jamskih postaj, ki so del jamskega dela VTIS, istega leta je bil končan in revidiran rudarski projekt »Posodobitev informacijskega sistema za jamo Premogovnika Velenje z jamskimi postajami DigiTRANS 2200«. Zamenjava je bila logična, saj so postaje Transmitton delovale od leta 1989, rezervnih delov pa ni bilo možno več dobiti. Razlika med staro in novo jamsko postajo je velika, predvsem glede tehnologije, dostopnosti in prenosa podatkov na površino. Prva postaja je bila zamenjana oktobra 2017. Med letoma 2017–2023 smo zamenjali štiri do pet postaj letno. Leta 2019 je bil narejen prvi odmik od osnovnega projekta RP 449/2017 BŠ »Vgradnja in uporaba jamskih postaj DigiTRANS 2300 v jamah Premogovnika Velenje«, s katerim smo posodobili lastnovarne napajalnike za napajanje merilnikov jamskih plinov in alarmnih bliskavic. V prejšnjem tednu je bila zamenjana še zadnja jamska postaja, JP-034 v razdelilni postaji RP na k. –125.
S tem je zaključen obsežen projekt posodobitve jamskega dela VTIS. Zamenjali smo 35 jamskih postaj, celoten projekt je bil vreden 2,6 mio evrov. Izveden je bil v sodelovanju s slovenskim podjetjem Tevel, d. o. o., iz Kisovca, ki je skonstruiral in izdelal jamske postaje, ki so ustrezale potrebam in željam Premogovnika Velenje.